دسته‌بندی نشده

دست پر رادیو برای پوشش اخبار چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر



شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی؛ ویترین نمایشگاه گردشگری تهران


تهران- ایرنا- شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی کشور ویترین نمایشگاه…


  • امتداد نوار ناکامی

    تهران- ایرنا- ۸ شبکه رادیویی قرار است با تدارک برنامه‌های متنوع، به بررسی و پوشش اخبار چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر بپردازند.


    به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رسانه ملی علاوه بر برنامه‌های گوناگون تلویزیونی، برنامه‌های مختلفی برای پوشش جشنواره فیلم فجر این بار در شبکه‌های مختلف رادیو تدارک دیده است.


    این برنامه‌ها قرار است از ۸ شبکه رادیویی مختلف مانند ایران، جوان، فرهنگ، نمایش، گفت وگو، سلامت، اقتصاد و صبا پخش خواهند شد.


    «هفت اقلیم» کاری به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی و زهرا نصراللهی و اجرای حامد عباسی و همچنین برنامه «برداشت۴۰» به تهیه‌کنندگی رضا قیوم بستان آباد و اجرای نگین خواجه نصیر قرار است از رادیو فرهنگ پخش شوند.


    رادیو نمایش هم «پرانتز باز» را با اجرای مجید واشقانی، نیما رییسی و تهیه‌کنندگی مارال دوستی به روی آنتن می‌برد.


    رادیو جوان، ۲ برنامه را برای پوشش جشنواره فیلم فجر به روی آنتن خواهد برد. «سینما چی» به تهیه کنندگی فاطمه شه‌بندی و گویندگی سهیل بابایی و «کافه رادیو» با تهیه کنندگی مهدی شاه رضایی، اجرای امیریل ارجمند، علی مرادخانی و علیرضا کنگرلو نیز قرار است از این شبکه رادیویی پخش شوند.


    رادیو اقتصاد از دید اقتصادی با «صنعت سینما» به چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان و گویندگی مهدی طهماسبی به روی آنتن می‌رود.


    رادیو سلامت «تصویر خیال» را با تهیه کنندگی مرتضی میلانی و سعید اسلام زاده به عنوان‌ کارشناس مجری برای چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تدارک دیده است.


    رادیو ایران نیز برنامه رادیویی «کافه هنر و حوض نقره» را به تهیه‌کنندگی زینب برومند، وحید بیات و زهره سربازی و اجرای حامد نجم الهدی به روی آنتن می‌برد.


    «هدهد صبا» به تهیه‌کنندگی سینا محمد حسن و گویندگی فاطمه آل عباس و غزل نهانی از شبکه رادیویی صبا پخش خواهد شد.


    رادیو گفت وگو هم «سودای سیمرغ» به تهیه کنندگی محمد جواد طالبی، اجرای مهدی انصاری و سید بشیر حسینی را به روی آنتن خواهد برد.


  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *