دسته‌بندی نشده

شهداب و شهرداری گنبد خوشبخت ترین و تیره روزترین تیم های نیم فصل


P>به گزارش ایرنا، وقتی نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال به پایان رسید، شهرداری گنبد و شهداب یزد هر ۲ ۶ برد داشتند و به ترتیب در رده‌های ششم و هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار داشتند. اما نقل و انتقالات نیم‌فصل شرایط را برای این ۲ تیم دگرگون کرد.


در تعطیلات نیم‌فصل، شهداب با توافقی دوجانبه به همکاری با محمد عمده‌غیاثی پایان داد و علیرضا طلوع‌کیان را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. طلوع‌کیان که از مربیان جوان والیبال ایران است دستیار اول بهروز عطایی در تیم ملی نیز محسوب می‌شود. انتظار می‌رفت که شهداب با این مربی جوان و خوش‌فکر شرایط بهتری پیدا کند ولی نتایج این تیم در نیم‌فصل دوم فراتر از انتظار بوده است.


شهداب تنها تیمی است که در هر چهار هفته برگزارشده از نیم‌فصل دوم، مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده است. این آمار وقتی شگفت‌انگیزتر می‌شود که بدانیم ۲ برد این تیم مقابل تیم‌های پرستاره و قدرتمند هراز آمل و شهرداری ورامین کسب شده است.


طلوع‌کیان در هفته شانزدهم مقابل هراز به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. آن هم در شرایطی که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی روی نیمکت حریف نشسته بود. در هفته هفدهم هم این شاگردان طلوع‌کیان در ارومیه و درحالی که شهرداری پس از نزدیک به ۲ سال مقابل تماشاگران خودی به میدان می‌رفت به پیروزی رسیدند.


حالا شهداب به پنجمین تیمی در لیگ برتر تبدیل شده که تعداد بردهایش دورقمی است و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول، خود را در قامت یک مدعی جدی قهرمانی نشان می‌دهد.


شهداب و شهرداری گنبد خوشبخت‌ترین و تیره‌روزترین تیم‌های نیم‌فصل دوم لیگ والیبال
علیرضا طلوع‌کیان با حضور در شهداب این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کرد.

شهرداری گنبد مسیری برخلاف شهداب را پشت سر گذاشت. این تیم در نیم‌فصل نخست مسابقات شرایط خوبی داشت و همه انتظار داشتند که به مرحله پلی‌آف نیز صعود کند. اما در نقل و انتقالات نیم‌فصل چند بازیکن این تیم از جمله میکائیل تاجر ساز جدایی کوک کردند و راهی تیم‌های دیگر شدند.


عظیم جزیده که خودش از اواسط فصل هدایت این تیم را برعهده گرفته بود وقتی شرایط را بحرانی دید در مصاحبه‌ای مدعی شد که متن استعفای خود را نوشته و در جیبش نگه داشته است. او گفت که با شرایط کنونی امکان ادامه کار را ندارد. البته در نهایت این مربی گنبدی در سمت خود باقی ماند و تیمش هم چند بازیکن جدید به خدمت گرفت ولی حاشیه‌ها کار خود را کرد.


جزیده هفته پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که شخصیت تیمش دچار مشکل شده است. به نظر می‌رسد که او حرف درستی زده زیرا شهرداری گنبد تنها تیمی است که هر چهار بازی خود در نیم‌فصل دوم را با باخت پشت سر گذاشته است. گنبدی‌ها با هفت پله سقوط نسبت به پایان نیم‌فصل نخست، حالا در رده سیزدهم جدول قرار دارند.


شهداب و شهرداری گنبد خوشبخت‌ترین و تیره‌روزترین تیم‌های نیم‌فصل دوم لیگ والیبال
شهردای گنبد تنها تیم لیگ محسوب می‌شود که هنوز در نیم‌فصل دوم هیچ بردی به دست نیاوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *