دسته‌بندی نشده

معرفی سایت ایزی تولز برترین پلت فرم خدمات آنلاین در کشور

معرفی سایت ایزی تولز برترین پلت فرم خدمات آنلاین در کشور

سایت ایزی تولز با هدف ارائه ی انواع ابزارهای آنلاین طراحی شده است. استفاده از ایزی تولز به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند محاسبات پیچیده و زمان بر را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهند. این سایت به شما اجازه می دهد تا به ابزارهای عمومی که ممکن است در هر کجا به آن ها نیاز داشته باشید دسترسی پیدا کنید.

ابزارها و تکنولوژی هایی که در سایت ایزی تولز به آن ها دسترسی خواهید داشت

 

در هنگام ورود به سایت ایزی تولز کافی است تعیین کنید که دنبال چه ابزاری هستید پس از آن می توانید خیلی ساده به آن دسترسی داشته باشید.مطمئنا افراد نمی توانند پیش بینی کنند که در کجا وکی به چه ابزاری نیاز دارید. افراد نمی توانند همه ی ابزارهای مورد نیاز را با خود حمل کنند بنابراین لازم است که به دنبال یک راه حل مناسب باشند. سایت ایزی تولز به عنوان یک مرجع برای ابزارهای محاسباتی شناخته می شود. این سایت به کاربران امکان می دهد که تعیین کنند چه ابزاری را نیاز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ایزی تولز با شناسایی نیازهای کاربران این امکان را ایجاد کرده است که کاربران بتوانند به ابزارهایی در زمینه

  • تکنولوژی
  • سلامتی
  • مذهبی
  • مالی
  • حقوقی
  • مهندسی
  • ریاضی
  • زمان
  • سایر موارد

است که هر کدام از این بخش ها زیر شاخه های خود را دارند. مهم ترین ویژگی که می توانیم برای سایت ایزی تولز در نظر بگیریم کاربری آسان آن است که باعث می شود کاربران بتوانند به میزان زیادی در زمان خود صرفه جویی کنند. زمانی که گزینه مورد نظر خود را محاسبه کردید می توانید اطلاعات را به صورت اسکن یا کپی داشته باشید. کافی است مستندات خود را ارائه کنید و پس از محاسبه از میزان و ویژگی های آن مطلع شوید. پژوهشگران، محققان و دیگر افراد جامعه نیاز دارند که در برخی موارد داده هایی را ارزیابی و محاسبه کنند. بیشتر افراد با روش های محاسبه ی این داده ها آشنایی ندارند برای حل این مشکل سایت ایزی تولز موقعیتی را برای کاربران ایجاد کرده است که به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را محاسبه کنند.

بخش های مختلف در سایت ایزی تولز

ایزی تولز

تکنولوژی: امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال افراد به ابزارها و اطلاعاتی نیاز دارند تا بتوانند کارهای خود را سریع تر پیش ببرند. شما برای ورود به فضای مجازی نیاز به پسوردهای مطمئن دارید یکی از خدماتی که در این بخش می توانید به آن دسترسی داشته باشید ایجاد پسورد است.

ساخت کد Hash برای بهبود ابزارهای کاربردی

ساخت بارکد و ساخت کیو آر کد که جزء ضروریات در دنیای تجاری امروز است. شما در این بخش می توانید به کیبورد فارسی آنلاین، بررسی دامنه ها، ساخت اعداد تصادفی و تبدیل متن به باینری و بالعکس دسترسی داشته باشد.

سلامتی: با مراجعه به این بخش می توانید به ابزارهایی دسترسی داشته باشید که در سلامت شما بسیار تاثیر گذار است افراد در طول بارداری و رژیم های مختلف لازم نیست زمان زیادی را صرف محاسبه ی زمان، سنجش کالری و… کنید کافی است اطلاعات خود را در زمینه ی :

شاخص توده ی بدنی

محاسبه وزن ایده آل

سوخت و ساز پایه

کالری غذایی پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداری و تاریخ زایمان

اضافه وزن هر هفته بارداری

مذهبی: در قسمت مذهبی سایت ایزی تولز می توانید به ابزارهای جالبی که جنبه سرگرمی نیز دارند مانند محاسبه ابجد صغیر و کبیر، طالع بینی ازدواج با ابجد، تعبیر خواب و فال حافظ دسترسی داشته باشید.

مالی: بیشتر افراد در طول روز نیاز دارند به محاسبه ی برخی از امور نظیر محاسبه ی سود و قسط وام، محاسبه هزینه انتقال سند، محاسبه کمیسیون ملک، محاسبه سود سپرده بانکی، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوی شماره کارت و بانک، تبدیل تومان به ریال و بالعکس بپردازند. با مراجعه به ایزی تولز می توانید به سادگی در کوتاه ترین زمان ممکن این موارد را محاسبه کنید.

حقوقی: محاسباتی که در زمینه حقوقی انجام می گیرد بسیار پیچیده است و معمولا افراد عادی از محاسبه ی آن عاجز هستند. سایت ایزی تولز موقعیتی را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید به سادگی موارد حقوقی پیچیده مانند محاسبه نیم عشر دولتی، حق الزحمه داوری، محاسبه هزینه دفترخانه، هزینه دادرسی،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي های مختلف را انجام دهيد.

افرادي که به دنبال ابزارهای مهندسی هستند می توانند نسبت به محاسباتی نظیر تبدیل واحد، ظرفیت خازن، مقاومت الکتریکی، ساخت آکواریوم و… اقدام کنند.

ریاضیات: استفاده از علم ریاضیات در جنبه های مختلف زندگی کاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نیاز دارند که مواردی مانند توان، جذر، درصد، لگاریتم را محاسبه کنند. از دیگر ضروریاتی که به علم ریاضی وابسته است و می توانید با سایت ایزی تولز سریعا به آن دسترسی داشته باشید محاسبه فاکتور، میانگین، تشخیص اعداد اول، دسترسی به معادلات درجه یک و دو برای حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ی این محاسبات می تواند باعث شود به میزان زیاد در زمان صرفه جویی کنید.

محاسبه زمان شامل مواردی نظیر تاریخ روز، تبدیل تاریخ شمسی به میلادی ، محاسبه اختلاف دو تاریخ متفاوت، کرنومتر آنلاین را می توانید در هنگام ورزش و فعالیت های بدنی می توانید به سادگی از این قابلیت استفاده کنید و زمان مورد نظرتان را ثبت کنید. یکی دیگر از امکانات این بخش تایمر و شمارش معکوس است.

سایر ابزارها: ایزی تولز این امکان را برای شما به وجود آورده است که با استفاده از این بخش به محاسبه ی مواردی بپردازید که شاید چندان مرسوم نباشد.

سایت های ابزارهای محاسباتی مانند ایزی تولز در سراسر دنیا به کاربران این امکان را می دهند که فرایند محاسبات را با استفاده از ابزارهای آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. طراحی سایت ایزی تولز که توسط سایت ایزی دیزاین انجام شده است به گونه ای است که می تواند نیازهای کاربران مختلف را در زمینه های گوناگون برطرف کند. شما می توانید در هر زمان و مکانی که حضور دارید براساس نیازهایتان به ابزار مورد نظر خود در زمینه سنجش و محاسبات دسترسی داشته باشید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *