دسته‌بندی نشده

یونایتد با ۱۳۰ میلیون یورو دنبال هافبک جوان رئال مادرید

منچستریونایتد برای خرید ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان و فرانسوی رئال مادرید پیشنهاد سنگینی را آماده کرده است.


به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر،  منچستریونایتد در تلاش است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و سال آینده در این رقابت‌ها حضور داشته باشد. شیاطین سرخ در حال حاضر در رده سوم لیگ برتر انگلیس و همچنان در لیگ اروپا حضور دارند.


هیات مدیره منچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی این تیم در فصل آینده است و به همین خاطر ادواردو کاماوینگا را مدنظر خود قرار داده است. یونایتد برای جذب این بازیکن فرانسوی ۱۳۰ میلیون یورو برای بازیکن سابق رن پیشنهاد داده است.


منچستریونایتد پس از جدایی کاسیمیرو از سانتیاگو برنابئو به دنبال جذب یک هافبک دیگر از رئال مادرید است. یونایتد برای فصل بعد قصد دارد برای قهرمانی در تمام جام‌ها رقابت کند و به همین خاطر قصد دارد بازیکنان خوب زیادی را در ترکیب داشته باشد.


ادواردو کاماویگا نامی است که شیاطین سرخ برای تقویت خط میانی روی میز دارند. طبق گزارش روزنامه سان، یونایتد حاضر است ۱۳۰ میلیون یورو برای بازیکن فرانسوی بپردازد.


بازیکن همه فن حریف رئال پس از ورود به پایتخت اسپانیا از رن در ازای ۳۱ میلیون یورو دوران پرفراز و نشیبی داشته است.


اگر تونی کروس و لوکا مودریچ در ترکیب باقی بمانند، رئال مادرید می‌تواند آماده فروش کاماوینگا باشد.


همچنین کیم مین جائه، بازیکن ناپولی نیز اصلی‌ترین هدف یونایتد برای خط دفاعی است. این مدافع یک بازیکن کلیدی در برنامه‌های اسپالتی است که دوران خوبی را در این تیم سپری می‌کند و قیمت درخواستی او حدود ۴۸ میلیون یورو اعلام شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *