دسته‌بندی نشده

بهترین آموزشگاه عکاسی کشور در جشنواره راه سیمرغ

دومین جشنواره سراسری هنرجویان آموزشگاه های سینمایی کشور با نام راه سیمرغ پس از یک وقفه طولانی برگزارشد.


به گزارش ایسنا به نقل از مرکز آموزش‌های هنری و سینمایی دارالفنون، درخشش بی‌نظیر هنرجویان آموزشگاه سینمایی دارالفنون در بخش‌های مختلف این جشنواره نشان داد که این مرکز علاوه بر اینکه بهترین آموزشگاه عکاسی کشور است در سایر بخش‌های آموزش سینما نیز مرکزی ممتاز به شمار می رود.


دومین جشنواره سراسری هنرجویان آموزشگاه‌های سینمایی شامل بخش های عکاسی، فیلم کوتاه، بازیگری، فیلمنامه نویسی و بخش ویژه بود که در تمام بخش ها هنرجویان آموزشگاه سینمایی “https://darolfunun.com/”>دارالفنون افتخار آفرینی کردند.


آئین اختتامیه این جشنواره در روز سوم آذرماه۱۴۰۲ در سالن ایوان شمس با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران و شخصیت‌های فرهنگی و هنری در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در بخش عکاسی از مجموع ۵ عکاس برگزیده دو نفر از برگزیدگان بخش عکاسی یپرم آواکیان و احمد بلباسی از هنرجویان آموزشگاه دارالفنون موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند.

موفقیت هنرجویان دارالفنون به اینجا ختم نشد و در سایر بخش‌ها نیز جوایز متعددی را نصیب خود کردند.
در بخش تدوین، جایزه نقدی، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین تدوین فیلم به رضا محبعلی برای فیلم کوتاه زیبای زیبا اهدا شد.
همچنین در بخش فیلم مستند، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای تهیه کنندگی بهترین فیلم مستند (الماس و شیشه) به داریوش کرمیار از دیگر هنرجویان دارالفنون تعلق گرفت.

در بخش فیلمنامه نیز، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه به سید سجاد موسوی برای فیلم کوتاه (زیبای زیبا) از دارالفنون اهدا شد. دیپلم افتخار بهترین فیلم پویانمایی به دانیال محبعلی برای (درخت) از آموزشگاه دارالفنون تعلق گرفت.

در بخش ویژه جشنواره راه سیمرغ اشکان خداداد و افشین خداداد سازندگان انیمیش Collapse از آموزشگاه دارالفنون برنده لوح تقدیر و جایزه بخش ویژه شدند که بدین ترتیب هشت نفر از برگزیدگان نهایی این جشنواره در رشته‌های مختلف را هنرجویان دارالفنون تشکیل دادند. همچنین دراختتامیه این جشنواره از محمدمهدی تدین موغاری مدیر آموزشگاه سینمایی دارالفنون برای برگزاری نمایشگاه عکس هنرجویان دارالفنون در بخش ویژه قدردانی شد.


بهترین آموزشگاه عکاسی کشور در جشنواره راه سیمرغ



در روز شنبه یازدهم آذرماه، یعنی یک هفته پس از اختتامیه این جشنواره نیز جشن باشکوه دیگری توسط مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون برگزار و با حضور مدیر، معاونین و اساتید “https://darolfunun.com/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c/”>آموزش عکاسی و سینما این مرکز، از ۴۰ نفر از هنرجویان شرکت کننده، منتخبین و برگزیدگان دارالفنون درجشنواره سراسری هنرجویان آموزشگاه‌های سینمایی سراسر کشور به مناسبت مشارکت فعال و افتخارآفرینی ایشان تقدیر و قدردانی شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *