دسته‌بندی نشده

راه اندازی بازارچه های گردشگری در هشت نقطه دشتستان

ایسنا/بوشهر فرماندار دشتستان گفت: بازارچه‌های گردشگری درهشت نقطه دشتستان راه‌اندازی می‌شود.


احمد بنافی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه‌های استانی و ادارات و نهادهای شهرستانی و بانک‌های عامل در تسریع ارائه تسهیلات تبصره‌ای گفت: ضرورت دارد در راستای ارتقاء و تحقق کامل اهداف اشتغالزایی، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بیشتر شود.


فرماندار دشتستان با بیان اینکه بحث انحراف تسهیلات خطای غیرقابل بخشودنی است افزود: انحراف تسهیلات با وجود شرایط خاص اقتصادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تسهیلات پرداختی باید در قبل، حین و بعد از پرداخت به شدت نظارت شوند.


وی در ادامه تاکید کرد: ضرورت دارد اطلاعات خام از تسهیلات تبصره‌ای و اشتغال پایدار روستایی در اختیار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گیرد و همچنین ارتباط ما بین دستگاه‌های استانی و شهرستانی تقویت شود.


بنافی تصریح کرد: در خصوص مشاغل خانگی بانک‌های شهرستان دشتستان باید  در کمترین زمان ممکن، تسهیلات خود را پرداخت کنند که در این راستا معاونت برنامه‌ریزی فرماندار، پرداختی بانک‌ها را مدام پیگیری و رصد کند.


فرماندار شهرستان دشتستان گفت: متاسفانه اشتغال در شهرستان صورت می‌گیرد ولی ثبت سامانه رصد نمی‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید با ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد، عملکرد دولت در شهرستان را بهتر نمایان کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *