دسته‌بندی نشده

مادران لرستان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند

ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: مادران و همسران شهدای استان صفحه زرینی در دوران دفاع مقدس به ثبت رساندند.


فریبا ولی‌پور امروز، ۲۴ مهرماه در حاشیه برگزاری اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مادران شهیدپرور غزه و فلسطین، اظهار کرد: مادران شهدای غزه و فلسطین سال‌هاست که نسلی پس از نسل دیگر شاهد شهادت فرزندان خود هستند و برای دفاع از آرمان‌های خود و دفاع از سرزمین عزیز و مقدسشان از این راه کوتاه نیامده‌اند.  


رئیس کمیته بانوان کنگره شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان ضمن گرامی‌داشت یاد مادران شهدا، تصریح کرد: بدون تردید در پیدایش و تربیت شش هزار و ۵۵۵ شهید استان و سرداران بزرگوار این خطه، مادرانی بسیار بزرگ و شیردل که فرزندان خود را برای فدا شدن در راه آرمان‌های امام(ره) تربیت‌ کردند نقش اساسی داشتند و صفحه زرینی را  به ثبت رساندند.  


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: مادران و همسران شهدای استان به دعوت رهبر پیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همسران دلاور و فرزندان رشید خود را برای فداکاری و جانفشانی در صحنه‌های مختلف آماده و تشویق کردند و بعد از شهادت هم با صبر و استقامت و پیروی از رهبر زمان خود ترویج‌دهنده اهداف والای آنان بوده و هستند.


ولی‌پور اضافه کرد: ضمن احترام به ۴۷۹ شهید زن لرستان تاکید بر این است که در وجود شش هزار و ۵۵۵ شهید این استان و در وجود سرداران و دلاوران بزرگ این سرزمین زنان و مادران بزرگ لرستانی این سرزمین حرف اول را می‌زنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *