دسته‌بندی نشده

ماشین آلات سنگین زمستانی برای اردبیل خریداری می شود

اردبیل-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه عمده مشکلات استان در فصل بارندگی عدم برف روبی به موقع به علت فرسودگی ماشین آلات است، گفت: در سال‌جاری ماشین آلات سنگین مورد نیاز برای فصل پاییز و زمستان استان اردبیل، خریداری می شود.  


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: در سال گذشته و در اولین روزهای سال جدید، چندین سامانه بارشی کم‌ سابقه وارد استان اردبیل شده و باعث بروز مشکلات بسیاری در بخش‌های مختلف شده است.


وی افزود: عمده مشکلات استان اردبیل در فصل پاییز و زمستان، عدم برف روبی معابر شهری و جاده‌ای در زمان مقرر و مناسب بوده که علت این موضوع هم فرسودگی و به خصوص نبود ماشین آلات سنگین در استان است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: به پیشنهاد استان اردبیل، دولت و مجلس در سال‌جاری به خرید ماشین آلات سنگین برای استان‌ها توجه ویژه‌ای داشته و استان اردبیل در بین استان‌های با اولویت اصلی قرار دارد.


میرجعفریان گفت : در صورتی که برنامه‌ ریزی‌های لازم دولت و مجلس برای خرید ماشین آلات سنگین، اجرا شود، در زمان پاییز و زمستان سال جاری، مشکلات گذشته و فعلی حوزه برف روبی در استان اردبیل تکرار نخواهد شد.


وی در ادامه با بیان اینکه تردد در کلیه راه‌های اصلی مواصلاتی استان اردبیل در جریان بوده، اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از راه های روستایی بازگشایی شده و مابقی راه‌های روستایی تا ساعات آینده بازگشایی خواهد شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *