دسته‌بندی نشده

بشقاب ملامین پلوخوری با طراحی جذاب

بیشتر مردم ایران حتی اگر ظروف ملامین را نشناسند، حداقل یکبار درون این ظروف غذا میل کرده اند. زیرا این ظروف بسیار مناسب و سبک هستند و به دلیل دوام بالایی که دارند در بسیاری از رستوران ها و هتل ها از آنها استفاده می شود. حتی سالن های پذیرایی نیز از این ظروف استفاده می کنند. البته برخی از خانمها نیز وجود دارند که علاقه زیادی به ظروف ملامین دارند. از این رو به سراغ فروشگاه های معتبر می روند تا اقدام به خرید بشقاب ملامین نمایند.

می توانید برای خرید بشقاب پلوخوری ملامین کلیک کنید تا با انواع ظروف ملامین در تنوع بالا مواجه شوید. این ظروف تنها به بشقاب و فنجان خلاصه نمی شوند. بلکه شما می توانید نمونه هایی از کاسه ملامین، سینی ملامین، سس خوری ملامین و حتی چاپستیک ملامین را نیز مشاهده و خریداری کنید. سبک ها و رنگ و طرح جذاب این ظروف منجر شده است تا بسیاری از خانم های خوش سلیقه با خرید بشقاب ملامین سفره خود را رنگین کنند.

قیمت بشقاب ملامین در طرح و رنگ متنوع یکسان بوده نسبت به دیگر ظروف مقرون به صرفه است. از این رو بیشتر افرادی اقدام به خرید این ظروف می نمایند که استفاده زیادی در طول روز داشته باشند. از سوی دیگر سبک بودن وزن ظروف ملامین باعث می شود کارکنان هتل ها و رستوران ها آسان تر این ظروف را حمل نمایند و در مقابل مشتری قرار دهند.

ملامین شیرکوه یزد

تحمل سرما و گرمای بشقاب ملامین چقدر است؟

ملامین یک عایق است نه رسانا. به همین دلیل اگر این ظروف در دمای بسیار بالایی قرار گیرند به راحتی تغییر شکل خواهند داد. از این رو در زمان استفاده از ظروف و بشقاب ملامین پلوخوری بهتر است به گرمای غذا توجه کنید. البته لازم به ذکر است که وقتی غذای گرم به داخل ظروف ملامین منتقل می شود، ظرف چندان گرم نمی شود و تا حدودی خنک باقی می ماند.

از این رو خطری سلامت انسان را تهدید نمی کند. اما در صورتی که این ظروف در برابر حرارت بالا قرار گیرند، ممکن است مقاومت خود را از دست داده و برای سلامتی انسان ایجاد خطر کنند. پس بهتر است از ظروف و بشقاب ملامین بیشتر برای مصرف روزانه میوه و غذا استفاده شود. این ظروف بهترین ظروف برای زمان مسافرت به شمار می روند.

ظروف ملامین از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در عین حال سبک هستند. پس نه تنها جای کمی را به خود اختصاص می دهند، بلکه بسیار نیز پرکاربرد هستند. از سوی دیگر تنوع بالای این ظروف منجر شده است تا بتوان از بشقاب ملامین در محیط های مختلفی استفاده کرد.

خرید بشقاب ملامین یزد از برند شیرکوه

ظروف ملامین مشابه چه ظروفی هستند؟

ملامین ها از جمله ظروفی هستند که به شدت به ظروف سرامیکی و چینی شباهت دارند. از این رو به سادگی نمی توان با مشاهده طرح و رنگ این ظروف تشخیص داد که ظرف چینی است یا ملامین. همین مسئله منجر شده است تا بهترین مکان ها نیز از ظروف ملامین استفاده کنند. حتی می توانید نمونه ای از ظروف ملامین را در رستوران های مکزیکی مشاهده کنید.

علاوه بر آن این ظروف شباهت زیادی نیز به ظروف چینی داشته و در رستوران های چینی نیز از ظروف و بشقاب ملامین استفاده می کنند. از دیگر دلایل محبوبیت این ظروف در تمام دنیا، باید به قیمت مناسب و وزن کم آن اشاره کنیم. محیط های شلوغ همچون رستوران ها نیاز به ظروف سبک و در عین حال مقاوم دارند. که به راحتی دچار شکستگی نشده و برای تهیه مجدد نمونه آن دچار دردسر نشد.

به همین دلیل بهترین انتخاب برای چنین محیط هایی، استفاده از ظروف ملامین است. زیرا این ظروف زیبایی ظروف چینی را دارند و از جنس سبک تری نسبت به جنس ظروف سرامیکی نیز برخوردارند. پس می توان به راحتی از آنها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *