دسته‌بندی نشده

برخورد قضایی با سایت های غیرمجاز و گران فروشی بلیت هواپیما فرصت

شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد و مقرر کرد به برخی از شرکت‌های هواپیمایی که خارج از آیین‌نامه‌ها عمل می‌کنند، دو هفته فرصت داده شود تا مطابق ضوابط الزامی عمل کنند.


به گزارش ایسنا، در جلسه شورای عالی هواپیمایی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، از تلاش مجدانه همه شرکت‌های دخیل در پروازهای حج از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها ‌و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه امام خمینی (ره) و تمام عوامل اجرایی که در عملیات رفت پروازهای حج نقش‌آفرینی کردند، تقدیر به عمل آورد.


بذرپاش اظهار کرد: عملیات حج عملیات وسیع و گسترده ای است که در این شرایط سخت به لطف خدا با زمان بندی مشخص با موفقیت انجام شد. در عملیات برگشت حجاج نیز باید از حداکثر ظرفیت ناوگان بر اساس زمان بندی مشخص استفاده شود که خدمت‌رسانی به زائران بیت عتیق تداوم داشته باشد.


از سوی دیگر دستور پیگیری برنامه‌های ارزی و مشکلات بانک مرکزی از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شد و مقرر شد موضوعات ارزی شرکت‌های هواپیمایی از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری و تلاش مضاعف برای رفع گلوگاه‌های آن نیز صورت گیرد.


در این جلسه در خصوص نابسامانی‌های عرضه بلیت و افزایش قیمت ۲۹ درصدی بلیت که خرداد ماه امسال اعمال شد، نیز تبادل نظر شد و با اشاره به انسداد سایت‌های غیرمجاز، آژانس‌های متخلف و سایت‌های مجازی که خارج از قیمت مصوب بلیت عرضه می‌کنند، مقرر شد به برخی از شرکت‌های هواپیمایی که خارج از آیین‌نامه‌ها عمل می‌کنند، دو هفته فرصت داده شود تا مطابق ضوابط الزامی عمل کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *